Overnachten in de omgeving

Overnachten in de omgeving

Postillion Hotel Arnhem

Postillion Hotel Arnhem biedt jou de mogelijkheid om tegen een speciaal “ Orbit Groundschool” tarief te boeken in ons hotel. De kosten hiervan zijn € 69,00 p.p.p.n. inclusief ontbijt. Wij bieden hierbij gratis breedband WI-FI aan en je kunt hier gratis parkeren. Wij bieden ook de mogelijkheid om hier rustig te studeren in ons Business Point en gebruik te maken van onze bar en restaurant. Het Postillion Hotel ligt op 8 minuten afstand van Orbit Groundschool.

Voor meer informatie en reserveringen kun je rechtstreeks contact opnemen met het hotel.

Vakantiewoning op loopafstand

Als je in alle rust wilt studeren en weinig tijd aan reizen kwijt wilt zijn, boek je deze authentieke vakantiewoning. Voorzien van eigen moderne keuken, badkamer en toilet, woonkamer en 2 aparte slaapkamers; alle comfort die je nodig hebt om goed te kunnen studeren. En dit alles op 5 minuten loopafstand van Orbit Groundschool. Gratis wifi, gratis parkeren en veel buitenruimte om helemaal te ontspannen na een dag of avond hard studeren.

Speciaal tarief voor studenten van de Orbit Groundschool: van ma-vr, vanaf 90 euro per nacht (voor twee personen) voor de hele woning, op basis van beschikbaarheid, excl 2 euro pppn toeristenbelasting.

Voor meer informatie en reserveringen kun je rechtstreeks contact opnemen met de vakantiewoning.

Hotel Gieling (Duiven)

Hotel Gieling in Duiven biedt een speciaal “Orbit Groundschool” hotel arrangement aan voor studenten. De kosten zijn € 77,00 p.p.p.n. inclusief ontbijt, op basis van beschikbaarheid en is exclusief € 1,75 toeristenbelasting p.p.n.n.

Postillion Hotel Arnhem

Postillion Hotel Arnhem biedt u de mogelijkheid om tegen een speciaal “ Orbit Groundschool” tarief te boeken in ons hotel. De kosten hiervan zijn € 69,00 p.p.p.n. inclusief ontbijt. Wij bieden hierbij gratis breedband WI-FI aan en u kunt hier gratis parkeren. Wij bieden ook de mogelijkheid om hier rustig te studeren in ons Business Point en gebruik te maken van onze bar en restaurant. Het Postillion Hotel ligt op 8 minuten afstand van Orbit Groundschool.

Voor meer informatie en reserveringen kunt u rechtstreeks contact opnemen met het hotel.

Vakantiewoning op loopafstand

Speciaal tarief voor studenten van de Orbit Groundschool: van ma-vr, 80 euro per nacht voor de hele woning, op basis van beschikbaarheid, excl 2euro pppn toeristenbelasting.

Voor meer informatie en reserveringen kunt u rechtstreeks contact opnemen met de vakantiewoning.

Hotel Gieling (Duiven)