Aanmelden Revision -& Brushup Courses

Voorlopige reservering

Aanmelden Revision -& Brushup Courses

Voorlopige reservering

Wilt u zich aanmelden voor een Revision -& Brushup Course? Vul dan onderstaand uw contactgegevens in. Gelieve aan te geven gedurende welke periode u wenst deel te nemen volgens onze planning en welke soort opleiding (cursus) en module / vakken hetbetreft. Meer informatie over data van de Revision -& Brushup Courses en de examens vindt u in ons Revision weken overzicht onder Informatie.

Gevraagde kennisprestatie

Alvorens jij definitief kan deelnemen aan de verplichte revision- en brushup (examentraining), dienen alle afsluitende lesquizzen met 100% te zijn volbracht, zo ook na afronding van een groot onderwerp de afsluitende progressie toets met minstens 75% of beter. Mocht het jou onverhoopt niet zijn gelukt hieraan te voldoen, annuleer dan schriftelijk jouw reservering of boeking per email en maak een nieuwe reservering voor een toekomstige periode. Orbit Groundschool behoudt zich het recht voor om een cursist geen toegang te verlenen tot de klassikale lessen of daaruit te verwijderen bij gebrek aan progressie vooraf, dan wel te weinig parate basiskennis gedurende de sessie.

Bij het onderstaande formulier zijn velden met een * verplicht

Click or drag a file to this area to upload.
Requirements for photos preferably in line with and as used for passports regarding: dimension, size, format, framing, quality, lighting, position and background - this is for online identification purposes during virtual classroom attendance. (Max 1 file | JPG, JPEG, PNG | Max 10 MB)
Please provide a phone number where we can reach you easily.
I hereby reserve or book a place to participate in the revision- and brush-up course as chosen and will have finished all quizzes at 100% with progress tests passed at a score of 75% or better at the time of attendance. Or I will cancel in time in writing, ultimately before the given deadline date. Orbit Groundschool reserves the right to withdraw or exclude students from attending before- or during the actual revision- and brush-up course due to lack of progress results or poor ready knowledge classroom performance.

If you have technical problems uploading forms or attachments or submitting the form, please clear the browser cache or use a different browser.