Wat anderen zeggen

Wat anderen zeggen

Ervaring met Orbit Groundschool

Certificaat ATPL, CPL of IR

Al honderden Orbit-cursisten in binnen- en buitenland hebben hun certificaat ATPL, CPL of IR op zak. Veel afgestudeerden werken voor bekende luchtvaartmaatschappijen (British Airways, KLM, Transavia, easyJet, Ryanair, Cityjet, Lufthansa Cityline, Air Berlin, Denim Air, Air Hongkong, Oasis Air, FlyBE, EPST, Picamas, DHL, Luxair, Cathay Pacific Airways).

Ook gerenommeerde vliegscholen en grote luchtvaartmaatschappijen zijn overtuigd van het succes van onze lesmethoden. Ondermeer Transavia Airlines, de Koninklijke Luchtmacht/Marine en de Dienst Luchtvaartpolitie maken intensief gebruik van onze theorieopleidingen. Daarnaast hebben we uitstekende relaties opgebouwd met bekende nationale en internationale luchtvaartbedrijven en overheidsinstanties waaronder de Britse, Duitse en Belgische luchtvaartautoriteiten.

Ervaringen

Ambassadeur erbij

“Graag wil ik Orbit Grounschool bedanken voor de ondersteuning die ik afgelopen maanden heb ontvangen tijdens mijn theorie opleiding gebaseerd op ‘Distance Learning’. Orbit Groundschool heeft ervoor gezorgd dat ik, als militair-vlieger, maatwerk heb ontvangen bij het behalen van mijn ATPL(H)-IR theorie. Het management van de school beschikt over vakkennis, flexibiliteit, servicegerichtheid, juiste contacten en doorzettingsvermogen! Voor een ATPL/CPL/IR theorieopleiding zal ik mijn luchtvaartkennissen, collega’s en iedereen die een theorie opleiding wil volgen, doorverwijzen naar Arnhem.”

Strijd gewonnen

“Bijgevoegd mijn “certificaat” voor het behalen van alle 14 vakken. Bedankt voor jullie hulp en bijdrage aan deze “strijd”. Op naar het leuke gedeelte.

Steun en enthousiasme

“De Orbit wing symboliseert voor mij de uren hard werken en de moeite die het heeft gekost mezelf op een hoger niveau te brengen. Iets wat ik dankzij jullie beider steun en enthousiasme heb kunnen realiseren. De papieren van het CBR zijn de belangrijkste documenten, maar gevoelsmatig heb ik met de vliegerwings de ATPL theorie echt afgesloten.”

ATPL theorie en examens

“Hi Team Orbit, ik heb mijn certificaat binnen gekregen met de post. Bedankt voor de goede begeleiding en hulp tijdens mijn ATPL theorie en examens. Ik zal jullie zeker aanraden bij anderen.”

Veel kennis van zaken

“Mensen die me begrijpen. En een instructeur met veel kennis van zaken, die de stof op een goede en prettige manier duidelijk kan maken. Niets anders dan lof. Dank voor de zeer nuttige dagen.”

99%

“Jullie geloven het nooit, maar ik heb zojuist mijn laatste vak gehaald 🙂 Val ik toch nog onder die 99% op jullie website…”

Na acht maanden mijn certificaat ATPL

“Keurige mappen en alles in kleur. Plus een dvd met animaties. De cursus geeft de mogelijkheid te kiezen tussen leren achter de computer of ouderwets over de boeken. Tussentijdse, verplichte progression tests worden online gedaan. Groot voordeel is dat je gelijk weet of je de stof beheerst of niet. De instructeurs voor de brush-up course bleken allemaal ervaren vliegers te zijn die weten wat je doormaakt. Acht maanden na het openen van de doos met boeken had ik het certificaat met ATPL in huis.”

Kind help

“I hope you are doing well, just to say you one’s again thank you very much for your kind help in a way to get Dutch license. Orbit is a best school!”

I can strongly recommend Orbit Groundschool

“From the time Orbit gained FTO approval, the staff always made sure everything ran smoothly. I did not experience a single hiccup, and with that, managed to pass all my exams on their first attempts. Orbit Groundschool provided me with a very efficient and cost effective way of converting to the JAR licence. I can strongly recommend Orbit Groundschool to anyone else considering an ATPL distance learning course. For quality and value they cannot go past Orbit.”

Prachtig studiemateriaal

“De inhoud van het pakket is fantastisch! Prachtig studiemateriaal, met schitterende afbeeldingen, echt heel professioneel.”

Be advised that you have one very happy customer!

“The wide range of subjects, the quality of the printing, the quality of the paper, and the care that you have taken in putting this whole course together are all impressive to me. Everything seems to be exactly what I wanted.”

Bovenstaande reviews zijn gebaseerd op werkelijke ervaringen van studenten.
Uit respect voor privacy zijn persoonsgegevens achterwege gelaten.