Aanmelding verstuurd

Aanmelding verstuurd

Ons team heeft jouw aanmelding ontvangen

Wat nu?

Ons team beoordeelt jouw aanmelding, controleert jouw progressie en de scores op quizzen/testen. Pas uiterlijk 1 week voorafgaand aan de geplande Revision- & Brushup Course – middels ‘virtual classroom’ – ontvang je een definitieve reactie met indeling schema (concept rooster).

Heb je nog vragen? Stuur dan gerust een mailtje naar info@orbit-groundschool.nl. Wij reageren zo snel mogelijk! Je kunt ook gebruik maken van het contactformulier op de Contact pagina.